Tuesday, September 18, 2007

Cookiemonster: Hot or Not?
Sasje: Shit. Godverdomme. Alweer jij!
Cookiemonster: Toe nou.. Hot or Not? Kijk goed en geef je mening.
Sasje: Lekker belangrijk. Wie heeft daar nou in hemelsnaam tijd of ruimte voor? Waar gaat dit over. Wat een platheid. Vervolg me niet. Laat me met rust.
Cookiemonster: Je roept me zelf op..!
Sasje: Je zit in mn rugzak. Je gaat overall met me mee. Ben ik dan schuldig voor wat jij me bied?
Cookiemonster: Wil je zien wat ik nog zo te bieden heb?
Sasje: Nee. Laat me je gestolen goederen niet zien... Jij steelt en ik raak onherroepelijk kwijt.
Cookimonster: Toe nou, er zitten nog meer lekkere dingen in mijn cookie jar..
Sasje: Nee... ajb, ik wordt ziek hiervan. Ik wil het niet weten.. Of toch...? Nou vooruit, laat zien dan. Geef me een paar waarheids cookies. Bittere koekjes. Moeilijk te slikken.
Leuk is anders.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.